Created with Sketch. Created with Sketch.

Қазақстандық өндірушілер MEGA сауда-ойын сауық орталығында жалға алудың ерекше шарттарына ие болды

Дүйсенбі, 27 мамыр күні MEGA желісінің негізін қалаушы Astana Group басшысы Нұрлан Смағұлов сауда-ойын сауық орталығында сауда алаңдарын жалға алатын 12 компанияның басшыларын кездесуге шақырды: енді олар жалға алу бойынша ерекше, жақсартылған, қандай да бір дәрежеде тіпті артықшылық берілген шарттарды алады. Осы 12 жалға алушылардың қандай ерекшелігі бар? Олардың барлығы Қазақстанда жасалған өнімді өндіреді және сатады.

Казахстанские производители получили особые условия аренды в ТРЦ MEGA

Кездесуді ашқан Нұрлан Смағұлов әрқашан отандық өндірушілерді қолдауға тырысқанын, бірақ қолдау деңгейіне қанағаттанбағанын мойындады. Енді сол мәселені шешетін уақыт келді. Ал триггер 24 мамырда өткен Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаевтың қатысуымен ұлттық инвесторлар кеңесінің отырысы болды. Мемлекет басшысы мен кәсіпкерлердің сөздерін тыңдап, бизнесмен жағымсыз қорытындыға жасады.

— Біздің көршілеріміз жергілікті өндірісті белсенді қолдайды. Қырғызстан экспорттық әлеуетті арттыруда, Өзбекстанда өндіріс өсуде, Ресейде жеңілдіктер өте көп. Ал біз-жеңіл өнеркәсіптегі аутсайдерлерміз және тұтынушылар ретінде мұны өзіміз көріп отырмыз: бізде қазақстандық өнімдер аз сатылады. Біз проблемалар туралы жақсы білеміз. Astana Group өзі отандық өндіруші болып табылады: Hyundai автобустарын жинай отырып, біз оқшаулау деңгейіне 50% - ға қол жеткіздік, және біз шетелдік нарықтарға, сондай-ақ ел ішіндегі нарыққа шығу кезінде бізге көмек көрсету үшін мемлекетке жиі жүгінеміз. Сондықтан біз өз кезегінде сіздерді қолдауға мүдделіміз, — деді Смағұлов мырза жалға алушыларға. — Иә, сіз өндіріп жатқан киімнің матасы импорттық немесе түймесі шетелден деп тиісуі мүмкін. Бірақ бизнес басқаша басталмайды, алдымен — ең қарапайымнан бастау керек. Ал сіз сыни серпін алған кезде, үлкен оқшаулауға қол жеткізесіз.

Astana Group басшысы бұл қолдауды бірнеше бағытта қарастыруға болатынын мәлімдеді. Бірінші кезекте, әрине, бұл моральдық-патриоттық белгі. Бірақ MEGA үшін осындай қадамның экономикалық тиімділігі де айқын. Иә, сауда-ойын сауық орталығының желісі көп шығындарға ие болады (немесе табыс толық алынбайды). Бірақ, екінші жағынан, отандық брендтер отанында тамырын тереңірек жібереді.

— Сіз біздің нарықта өз адамымызсыз, сіз өз орныңызда және өз бизнесіңіз үшін көптеген импорттаушыларға қарағанда соңына дейін қаласыз, — деп Нұрлан Смағұлов өз серіктестеріне қайта қарады. — Мен шетелдік брендтердің біздің нарықтан келіп кеткенін бірнеше рет көрдім. Ал сіз үшін Сіздің бизнесіңіз өмірдің мәні. Және осымен біз сізге қатты ұқсаймыз. Сіздер азсыздар — небәрі үш MEGA орталықтарында 12 кәсіпорынсыздар. Бұл тікелей импортпен айналысатын 300 басқа жалға алушыларға қарсы. Олар да, әрине, еңбек етуде, франшиза сатып алады, тәуекел етеді және құрметтеуге лайықты. Бірақ сіздер — ерекше адамсыздар, себебі Отанымызда өндіріске енуге тәуекел еттіңіздер.

Казахстанские производители получили особые условия аренды в ТРЦ MEGA

Astana Group басшысы отандық тауар өндірушілер — жалға алушылар үшін бірқатар жеңілдіктерді жариялады.

Біріншіден, MEGA олар үшін жалға берітен мөлшерлемені үш жылға бекітеді.

Екіншіден, бірнеше факторларына — жалға берілетін орын-жайдың ауданына, орналасуына, тауардың түріне және т.с.с. байланысты, әрбір жалға алушыға жалға алу бойынша жеке шарттарын ұсынады Біреу жеңілдік алады.

Үшіншіден, қамтамасыз ету жарнасының мерзімі 1 айға дейін қысқартылатын болады.

Төртіншіден, MEGA оларға жақын арада іске қосылатын адалдық бағдарламасына қатысуға байланысты үш жылдағы шығындарын өтейді.
— Біз оған барлығының қатысқандығын қалаймыз, — деп атап өтті Нұрлан Смағұлов. — Сіздердің барлық жеңілдіктеріңіз сатып алушыларға беріледі. Біз комиссия алмаймыз, бірақ Жинақ банкімен бірге бағдарламаға $ 6 млн. инвестиция салдық. Сіз сіздің клиенттеріңіздің сатып алуы бойынша барлық елеулі талдауды аласыз.

Бесіншіден, MEGA тұрақты негізде қазақстандық брендтердің жәрмеңкелерін өткізуге міндеттенеді.

Алтыншыдан, Отандық өндірушілерге тұрақты негізде жарнамалық қолдау көрсетілетін болады. Олардың бейнероликтері енді MEGA сауда-ойын сауық орталығының желісіндегі барлық LED-экрандарда тегін орналастырылады. Ал аудиороликтері MEGA радиосының эфирінде айына 15 күн жарияланатын болады. Оған қоса, MEGAZine журналында арнайы айдарда жарияланады.

Жетіншіден, жалға алушылардың сөрелері «Өзіңдікін қолда» арнайы белгісімен белгіленеді - сатып алушылар мұнда қазақстандық тауарды сатып алуға болатынын білетін болады.

Бұл бастамалар құжатпен бекітілді: қатысушылардың мақұлдауымен Mega Center Management бас директоры Сейітжан Есмағамбетов және Mimioriki брендінің негізін қалаушы Инна Апенко барлық 12 жалға алушының атынан өзара түсіністік пен ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойды.

Жеңілдіктерді QLP ерлер киімі мен аяқ киімін өндіруші, Adili әйелдер мен ерлерге арналған аксессуарлар мен үйге арналған тоқыманы өндіруші, Hey Baby әйелдер киімін өндіруші, Mimioriki балалар киімін өндіруші, Balausa және Kazyna Gold әшекейлерін өндірушілер, Glasman мектеп киімін және ерлер киімін өндіруші, Z Shoes аяқ киімін өндіруші, Empire және Fantastique Gifts, «Үйдегі махаббатпен» және Arua кәдесый өнімдерін өндірушілер пайдалана алады
Қорытындылай келе, Нұрлан Смағұлов басқа сауда желілерінің иелері мен девелоперлерді «өзімізге» барынша жұмсақ жағдай жасауға шақырды. Сосын серіктестеріне қарап:

- Егер сіз нарықта басқа отандық өнім өндірушілерді білсеңіз — шақырыңыз. Бізде бос сауда орындары жоқ, бірақ Алматыдағы және Нұр-Сұлтандағы барлық үш сауда орталықтарында күту парағы бар. Мүмкін, біз бірдеңе ойлап табармыз: дүңгіршектерді қоямыз, жәрмеңкелер өткіземіз. Әрі-беріден соң, жалға алушылар ауысып тұрады, және біреуі кетіп қалса, біз тіпті жалға алу құнының айырмашылығын жоғалта отырып, отандық өндірушіні қолдайтын боламыз, — деді.

Дереккөзі: Forbes. kz